lördag 10 oktober 2015

PYSSELTRÄFF = FROSSERI

Redan igår, eller kanske redan på torsdag, började jag att oroa mig för hur ätandet skall se ut imorgon... Jag har tagit ledigt på förmiddagen - den sista delen av mitt arbetspass, för att kunna vara med på DenisÄngel-pyssel med Agneta, Petra, Usha, Monica, Eva, Tina och kanske någon mer. Mat och mellanmål m m har planerats... Var och en tar med något...
Och jag, som inte kunde hantera mig själv när det var pyssel hos Anita, bär denna erfarenhet med mig... Jag är inte stolt över mig... Jag gick ju "bärsärkargång" vid kak-buffén... Det var ju som om det inte fanns någon morgondag... Det är ju inte klokt, så jag vräkte i mig... :(.

Vi har t o m ställt oss frågan om vi ens hinner pyssla, när det är så mycket mat och sötsaker som skall tas med...

Tanken är i alla fall, att vi alla skall göra alster med jultema, som vi kan skänka till förmån för DenisÄngelProjektet. Min tanke är väl att jag egentligen borde förbereda mig med exemplar till Scrapmässan som är i helgen, så att Vilda Stamps har något att visa upp... T ex bokmärken m m. Så jag får väl sticka ut lite från mängden... Detta stör/stressar mig också.


FRUKOST


LUNCH


MIDDAG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar