söndag 4 oktober 2015

NÅGOT STRESSAR MIG

Jag vaknade tidigt och fick syn på ett inlägg från min f d fosterbror. Detta satte igång en jädra massa tankar och "känslor".

FRUKOST
Jag väntade länge med att äta frukost. Jag satt och fiddlade med annat. Besvarade OM's inlägg, gjorde en förteckning över alla mina specialvikta kort, för att börja förbereda en kortvikningskurs hos PysselSkafferiet den 15 oktober.

1 smörgås med 1 kokt ägg
1 glas nyponsoppa

LUNCH
2 kokta potatisar
torsk- och äggsås
1 ½ finknäcke med bregott
3 rader Fazers blå choklad (ur den stora kakan)

MELLANMÅL
1 glas morotsjuice (kl 17:00)

MIDDAG
1 banan (kl 19:00)

MELLANMÅL
1-2 kalkonsmörgåsar
1 glas nyponsoppa

Det gick bara inte att vara utan att äta... Jag åt ju ingen middag, vilket visade sig att det borde jag ha gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar