fredag 9 oktober 2015

INTE FULLT SÅ HÄNGIVEN

Det har varit lite si och så med maten de här dagarna...

Jag har käkat godis...

Och jag har inte kunnat sova så bra... Det känns som att jag varit vaken hela natten, i "rädsla" för att missa tiden med medicinen...

Den inflammationsdämpande medicinen gör kanske något för att minska på smärtan, men kanske ändå inte... Istället får jag ont i knät - framifrån. Det är fortfarande svårt att böja knät - eller sträcka ut det - speciellt på natten. Detta håller mig vaken också - i o m att jag "spänner mig/är medveten om varje rörelse" för att inte få ont...

TORSDAG

FRUKOST
smörgås?

LUNCH
Kokt potatis
kokt torsk m äggsås

MELLANMÅL
Mjuk kardemummakaka (Helena hade med sig på jobbet)

MIDDAG
Lasagne

MELLANMÅL
choklad?
½ baguette - utan pålägg


FREDAG

FRUKOST
Vattnet stängs av på jobbet mellan 07:00-17:00... Jag var tvungen att äta tidigt... 
en halv baguette med kokt ägg
1 glas fruktsoppa

Jag åkte till mammas grav med en gravsmyckning...

MELLANMÅL
frukost på McAnka
mc muffin med ägg och bacon
äpplejuice

Handlade kläder på Cassels... Jag hittade en hel del, faktiskt...

LUNCH
Pizza på Levadura...
Bubbelvatten till maten

MELLANMÅL
Äpple-kam (Lidl)
godis

MIDDAG
Kokt potatis
kokt torsk med äggsås
Smakportion av kålpudding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar