måndag 5 oktober 2015

TANKAR PÅ ATT FÅ ÄTA


FRUKOST
1 kalkonsmörgås
1 glas nyponsoppa

Fasiken... En pruttreaktion på bara 5-10 minuter efter intag... :(. Kan det vara brödet, bregotten, kalkonen eller nyponsoppan som orsakar den?)

LUNCH
Idag skall jag på jobb-utbildning...
Jag får själv införskaffa lunch... Jag får se vad det blir...

Halstrad lax med kokt potatis och spenatstuvning
Sallad


MELLANMÅL
kanelbulle

Jag tänker på att få äta middag hela eftermiddagen... Jag är "vrålhungrig" vid 17-tiden.
Jag hade tänkt att stanna till på McDonalds (på vägen hem), för att få variation i maten, med tanke på att jag vill ta med torsk och äggsås till jobbet imorgon... Jag kom dock på, att jag har några matportioner på jobbet, vilket gjorde att jag kunde släppa tanken på McAnka och fokusera på fisk hemma.
Det var bra, för då slapp jag äta för tidig lunch. Dessutom, en riktigt dålig lunch... Antar jag.

MIDDAG
Torsk och äggsås + kokt potatis

MELLANMÅL
finsk choklad
lite lindt-choklad
x antal kanelkryddade bragokex

Det känns som att jag äter onödiga saker för att döva min ångest. Jag grunnar hela tiden på det som hände i helgen, när min f d fosterbror startade en konversation på facebook. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar