tisdag 22 december 2015

JUL PÅ LISEBERG

Sambon och jag tog en sväng på Liseberg igår. Vi har ju årskort och jag tänkte att det kunde vara käckt att nyttja det innan tiden går ut.

Vi åkte dit så vi kom in ca 18:50. Jag hade ingen som helst ambition att köpa något, i o m att jag numera kör med specialkost. Mycket av det som säljs har ju socker och vetemjöl i sig, menar jag. Jag såg det mest som ett tillfälle att promenera utomhus, i o m att de inte regnade igår kväll :). 



En hög vacker isig gran är det första som möter oss i entrén. 



Vinterkänsla, trots avsaknad av snö. 


Ännu mer vinterkänsla... 


Och så lite steampunk. Det måste ju bara med, även om det är jul :).

Det blev ett snabbt race där inne. Vi svepte genom hela Liseberg på, typ en halvtimma... Jag hann t o m fota lite :).
Och sen tog vi en tur på Ica Focus, när vi ändå hade parkerat i Focushuset. Vi köpte lite ditt och datt inför jul. Bara nyttiga saker :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar