fredag 25 december 2015

TJOHOO! INGET JULGODIS I ÅR :).

Yes! 
Jag är så himla glad för att jag låtit bli julgodis i år.
Jag har inte köpt hem något och jag har inte ätit av något som finns på jobbet.
Hurra för mig!!!
Även om företaget som sådant strävar efter att vara mer hälsosam i sin approach, så hanns det inte med att skaffa en rejäl fruktkorg inför denna jul. Det kom några clementiner, men också choklad, skumtomtar m m.

Well.

Någon av kollegorna kompenserade det hela med en rejäl fruktskål :).
Det var lycka det :).



Jag minns tillbaka på en jul, när jag jobbade i Kortedala och alla vi som jobbade på gruppboendet fick var sin bok om hjärtvänlig mat (Alla hjärtans recept). Det var en otroligt fin gest, tycker jag :). Något som vi kunde ha nytta av - både på det privata planet, men även i arbetet, om vi så ville :). Boken är skriven av Cecilia Magnusson och Örjan Klein.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar